Henryk Kania zostaje w Ekstraklasie
ZM Henryk Kania S.A. przedłuża umowę z Ekstraklasą S.A. w sprawie sponsoringu rozgrywek LOTTO Ekstraklasy.
Firma jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy od 2017 roku. Nowa umowa obowiązywać ma do końca sezonu 2018/2019.
Marka spożywcza pojawiać będzie się w różnych formatach reklamowych na stadionach każdego z klubów Ekstraklasy przez cały najbliższy sezon. Działania promocyjne obejmą również m.in.: wykorzystanie partnerskiego znaku graficznego, szeroką obecność w kanałach społecznościowych Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne.
– Nasza współpraca z Ekstraklasą przebiega bardzo pomyślnie. Daje nam realne i efektywne przełożenie w postaci stałego wzrostu znajomości marki Henryk Kania. Dlatego też związaliśmy się z Ekstraklasą na kolejny sezon mając w planach szereg aktywności reklamowych i wizerunkowych, które pozytywnie wpłyną zarówno na siłę naszego brandu, jak i na dalszy wzrost jego wartości. – mówi prezes zarządu ZM Henryk Kania S.A., Grzegorz Minczanowski.