Messi twarzą nowej kampanii Lay`s
Frito-Lay Poland realizuje kampanię promocyjną chipsów Lay`s, w której wykorzystany został wizerunek Leo Messiego.
Akcja promowana jest pod hashtagiem #showyourfootballemotions. Kampania opracowana została przez agencję VML Poland i rosyjską Slavę.
Promocja realizowana jest na 33 rynkach europejskich, głównie w obrębie Europy Środkowo-Wschodniej. Argentyński piłkarz występuje w spocie telewizyjnym, który promuje dedykowaną mistrzostwom świata edycję sześciu unikalnych paczek z chipsami.
Komunikacja prowadzona jest również w popularnych mediach społecznościowych – Facebooku, YouTube, Instagramie i znanym w Rosji VK.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.