Piast zmienia sponsora technicznego
Piast Gliwice kończy współpracę z hiszpańska marką Joma, która wspierała klub od sezonu 2016/17. Teraz czas na niemieckiego producenta.

Klub występujący w LOTTO Ekstraklasie podpisał umowę sponsorską z adidasem na dostawę odzieży i sprzętu piłkarskiego. Współpraca będzie obowiązywała przez cztery lata. Za dystrybucję odpowiadać będzie firma Vitasport.
Co ciekawe, kontrakt dotyczy to tylko zawodników pierwszej drużyny Piasta. Zespoły młodzieżowy w dalszym ciągu będą korzystać z odzieży poprzedniego sponsora technicznego.
– Cieszymy się, że Piasta Gliwice będzie ubierała firma, która jest światowym liderem w produkcji odzieży sportowej. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie tak owocna, jak podczas sezonu wicemistrzowskiego, kiedy adidas także był sponsorem technicznym klubu – powiedział Paweł Żelem, prezes Piasta Gliwice.
Za dystrybucję i dostarczenie sprzętu do klubu odpowiadać będzie firma Vitasport. – Jako firma z 20-letnim stażem w branży piłkarskiej doskonale rozumiemy potrzeby oraz wyzwania jakie stawia dzisiejsza piłka nożna i tym samym mogę zapewnić, że dołożymy wszelkich starań aby nasza współpraca była na najwyższym poziomie – powiedział Paweł Pawlicki reprezentujący firmę Vitasport.
Firma adidas przygotowała dla Piasta trzy komplety koszulek: niebieskie, czerwone oraz złote. Nowe stroje zostaną zaprezentowane w lipcu podczas oficjalnej prezentacji pierwszej drużyny Piasta.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.