Z kraju 17 kwietnia 2018

Zbyszko partnerem polskiej koszykówki

Lepiej się dzieje w polskiej koszykówce. Właśnie pozyskano kolejnego partnera, który będzie wsparciem nie tylko dla rozgrywek ligowych, ale i reprezentacji.


Umowę parafowano z firmą Zbyszko, właścicielem marki Veroni Active. Została ona nowym partnerem polskiej koszykówki i będzie wspierała reprezentacje Polski koszykarzy i koszykarek oraz Energa Basket Ligę i Energa Basket Ligę Kobiet.

Początki wspólnych działań firmy Zbyszko z polską koszykówką można było już zaobserwować podczas Turnieju Finałowego Pucharu Polski w Warszawie. Marka była widoczna w Arenie Ursynów. Teraz współpraca zostanie znacznie rozszerzona.

Logotyp Veroni Active pojawi się na spodenkach reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Ponadto zagości na koszulkach sędziów – na wszystkich szczeblach, zaczynając od Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, aż po niższe szczeble rozgrywek centralnych. Marka zostanie również partnerem Suzuki Pucharu Polski mężczyzn i kobiet, Superpucharu Polski oraz mistrzostw Polski w koszykówce 3×3 – 3×3 Quest.

– Cieszymy się, że w polskiej koszykówce pojawił się nowy sponsor. Turniej finałowy Pucharu Polski w Warszawie pokazał, że nasza współpraca z firmą Zbyszko, czyli właścicielem marki Veroni Active, jest owocna i przynosi sporo korzyści obu stronom. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że warto to kontynuować, dlatego rozszerzyliśmy ją aż do września 2019 roku – mówił Radosław Piesiewicz, prezes Energa Basket Ligi.

– Pod koniec 2017 roku podjęliśmy decyzję o współpracy przy Turnieju Finałowym Pucharu Polski i ta współpraca okazała się bardzo efektywna. Dlatego podjęliśmy decyzję o mocniejszym zaangażowaniu się w koszykówkę. Nie chcemy iść wytartymi ścieżkami, chcemy szukać własnych rozwiązań marketingowych. Promowanie się przez sport to nasza długoterminowa strategia. Veroni Active to linia produktów skierowana do osób aktywnych, potrzebujących energii, nie tylko fizycznej, ale także umysłowej – powiedział Marcin Bojanowicz, dyrektor marketingu Zbyszko Company.

– Cieszymy się, że razem będziemy mogli rozwijać produkt polskiej koszykówki. Jestem przekonany, że podczas najbliższych imprez międzynarodowych marka Veroni Active pomoże nam w realizacji celów. Zaczęliśmy współpracę z partnerem, który rozumie sport, to dla nas bardzo ważne – zaznaczył Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.