Z kraju 6 kwietnia 2018

Sponsor zostaje ze Śląskiem Wrocław

Dobre wieści dla Śląska Wrocław występującego w LOTTO Ekstraklasie. Sponsor główny pozostanie z klubem.


Firma forBET Zakłady Bukmacherskie przedłużyła współpracę sponsoringową z klubem. Nowa umowa obowiązywać będzie do końca sezonu 2018/19. Na jej mocy logo bukmachera pozostanie w centralnym miejscu na koszulkach piłkarzy, na Stadionie Wrocław oraz w materiałach promocyjnych klubu.

forBET pierwszą umowę z wrocławskim klubem podpisał w lipcu 2017 roku. Legalny bukmacher był obecny nie tylko na strojach pierwszego zespołu Śląska, ale także na stadionowych bandach, banerach oraz telebimie. Wspólne działania widoczne były także w klubowych kanałach social media.

– To strategiczne wydarzenie dla Śląska Wrocław. Podpisujemy umowę na drugi rok z naszym sponsorem, firmą forBET. Szalenie istotne, że jest ona jeszcze korzystniejsza dla Śląska pod względem finansowym. forBET to nie tylko sponsor główny, który wymiernie angażuje się finansowo. To współpraca na wielu płaszczyznach. Np. strefa forBET podczas meczów na Stadionie Wrocław cieszy się dużą popularnością. Regularnie działamy również marketingowo i w mediach społecznościowych, wspólnie zapraszając kibiców na spotkania WKS. Dziękuję, że forBET to sponsor nie tylko na dobre, ale i na gorsze czasy. Śląsk musi w tym sezonie jeszcze wiele sportowo udowodnić. Dziękuję za zaufanie i wzorową współpracę w tym roku. Zapewniam, że w przyszłym z naszej strony będzie identycznie, ale dostarczymy więcej pozytywnych sportowych i biznesowych wrażeń – mówi Marcin Przychodny, prezes Śląska Wrocław.

Współpraca realizowana była na wielu płaszczyznach. forBET z dużym powodzeniem prowadził akcje skierowane do kibiców klubu. Wśród nich można wymienić choćby organizację stref kibica #fanZoneforBET przy Stadionie Wrocław, transport fanów na mecze specjalnymi forBUSami czy liczne konkursy z nagrodami.

– Spotykamy się w kolejnym roku, by kontynuować naszą współpracę. Wzajemne zaufanie zostało wypracowane poprzez wzorowe wspólne działania marketingowe. Przez ten czas sporo się działo. Wielkim osiągnięciem były trzy mecze z rzędu z bardzo dobrą, ponad 20-tysięczną frekwencją na Stadionie Wrocław. My pomogliśmy w tym, realizując reklamę bilboardową, organizując strefy kibica na meczach oraz przywożąc kibiców na stadion specjalnymi autokarami – dodał Robert Grzeszczyk, prezes zarządu forBET.