Z kraju 5 kwietnia 2018

GKM Grudziądz ma czym świętować

MRGARDEN GKM Grudziądz, klub startujący w rozgrywkach PGE Ekstraligi, podpisał nową umowę o współpracy.


Została ona nawiązana z Grupą Żywiec. Na jej mocy marka piwa Specjal została partnerem żużlowego ligowca.

Na mocy porozumienia marka pojawi się między innymi na stadionie.

– Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych żużlowych tradycjach, a w klubie GKM Grudziądz widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie – mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.

Kontrakt będzie obowiązywać przez najbliższe trzy lata.

– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się GKM i jako sponsor strategiczny będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem najwyżej notowanego w regionie klubu żużlowego i wraz z kibicami emocjonować się meczami GKM-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.

– To budujące, że nasze ostatnie działania przełożyły się na pozyskanie nowego partnera, który stał się dla nas sponsorem strategicznym. Dzięki marce Specjal zyskujemy bardzo duże wsparcie i liczymy, że pomoże nam ono realizować nasze ambitne cele i podnosić poziomu sportowy drużyny. Wierzę, że współpraca na zasadach wzajemnego partnerstwa przyniesie Specjalowi oraz nam dużo satysfakcji. Jesteśmy przekonani, że poprzez wspólne działania z nami marka Specjal umocni swoją pozycję w regionie, a my już teraz możemy obiecać, że pomożemy w osiągnięciu tego celu – zakończył prezes klubu MRGARDEN GKM Grudziądz, Arkadiusz Tuszkowski.