Z kraju 30 marca 2018

Nowy partner wspiera Puchar Polski

Polski Związek Piłki Nożnej zawarł umowę z nowym partnerem Pucharu Polski PZPN. Kontrakt rozpocznie swój bieg 1 kwietnia 2018 roku.


Porozumienie podpisano z firmą Atlas Obuwie Ochronne. Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2018/19. Warto dodać, że firma wspólnie z przedstawicielami PZPN wręczy statuetkę dla najlepszego zawodnika meczu finałowego o Puchar Polski.

– Nasza konsekwentna strategia budowania marki Pucharu Polski powoduje, że z roku na rok popularność tych rozgrywek rośnie i cieszą się one coraz większą renomą. Jednocześnie zmiana wizerunkowa PZPN jest doceniana na rynku marketingowym i sponsoringowym. To sprawia, że firmy dostrzegają korzyści płynące ze współpracy z PZPN oraz chcą realizować swoją strategię marketingową w oparciu o współpracę z federacją – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– Puchar Polski od dziesięcioleci jest orędownikiem profesjonalnego futbolu z zasadami fair play na najwyższym poziomie. Atlas również zapewnia najwyższą jakość w świecie pracy i to od 1910 roku. Dla naszych klientów w Polsce każdego dnia produkowane jest obuwie ochronne o najwyższym standardzie, aby ułatwić im świat pracy. Teraz czas na nowe wyzwania. Bardzo nas cieszy wspólne partnerstwo z Pucharem Polski – powiedział Hendrik Schabsky, prezesa zarządu firmy Atlas-Obuwie Ochronne Sp. z o.o.

W ramach umowy sponsoringowej firma uzyskała prawa posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Pucharu Polski” oraz do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Marka będzie również obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów i innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski.