Z kraju 27 marca 2018

Bukmacher rzucił wyzwanie kibicom

#7100naDerby – pod takim hasłem toczyć się będzie specjalna akcja forBET Zakłady Bukmacherskie skierowana do kibiców GKS Tychy.

To działania przed sobotnią, derbową potyczką z Ruchem Chorzów w rozgrywkach Nice 1. Ligi. Jeśli na trybunach Stadionu Miejskiego w Tychach w sobotnie popołudnie zasiądzie minimum 7100 osób, wówczas oficjalny sponsor tyskiego klubu przygotuje specjalną niespodziankę dla kibiców.

Liczba 7100 nie jest w tym miejscu przypadkowa. Nawiązuje ona bowiem do daty powstania klubu (1971 rok), a jednocześnie oznacza rekord frekwencji, który w tegorocznym sezonie miałby zostać pobity na obiekcie przy Edukacji. Nie od dziś wiadomo, że mecze derbowe są zawsze magnesem przyciągającym kibiców na trybuny, szczególnie, że „Niebiescy” dawno nie gościli w Tychach.

Jeżeli uda się zrealizować plan firma zapłaci 1 zł za każdego kibica, a zebrane środki zostaną przekazane fanom na rzecz organizacji wyjazdu na mecz z Olimpią Grudziądz, który planowany w ramach 26. kolejki na 14 kwietnia.

– W każdym ze sponsorowanych przez nas klubów priorytetem jest dla nas dobra komunikacja i współdziałanie z kibicami. Nie mogło więc zabraknąć specjalnej akcji na tak wyjątkowe wydarzenie jakim jest derbowy pojedynek GKS Tychy z Ruchem Chorzów. Mamy nadzieję, że pogoda dopisze i będziemy mieli rekord frekwencji w tym sezonie. W takiej sytuacji z przyjemnością dorzucimy się kibicom do wyjazdu na spotkanie z Olimpią Grudziądz – podkreśla dyrektor ds. marketingu forBET Zakłady Bukmacherskie, Paweł Majewski.

– Współpraca z forBET to doskonały przykład na to, jak kreować nowoczesny projekt sponsoringowy oraz jak aktywizować kibiców. Takie akcje promocyjne jak #7100naDerby pozwalają zbliżyć kibiców do marki sponsora, a przy okazji pomagają klubowi w realizacji bieżących celów marketingowych. Jesteśmy zadowoleni z ciągłego rozwoju współpracy z naszym sponsorem – dodaje prezes spółki Tyski Sport, Grzegorz Bednarski.

Wszyscy gracze forBET mogą również włączyć się w klimat derbowej potyczki w Tychach i postawić, czy fani GKS-u faktycznie zrealizują postawione przed nimi zadanie – w ofercie znajdzie się bowiem specjalny zakład dotyczący frekwencji na sobotnim meczu.

W tym sezonie firma, jako sponsor główny wspiera piłkarzy Śląska Wrocław i ŁKS-u Łódź, jest również sponsorem m.in Odry Opole, GKS-u, Stomilu Olsztyn, Radomiaka Radom, Motoru Lublin, czy żużlowców Get Well Toruń i Wybrzeża Gdańsk i siatkarzy PGE Skry Bełchatów. W nadchodzącym sezonie PGE Ekstraligi startować będzie również drużyna forBET Włókniarza Częstochowa.