Ustronianka zostaje z reprezentacją
Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Ustronianka przedłużyły umowę sponsorską.
Na jej mocy producent wody mineralnej pozostanie „Oficjalnym Partnerem reprezentacji Polski” oraz reprezentacji U-21 do końca 2022 roku.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia umowy sponsoringowej z naszym kolejnym, sprawdzonym partnerem. Cieszymy się, że polskie firmy, w tym również te rodzinne z wielkimi tradycjami, dostrzegają wartość marketingową, jaką wnosi sponsoring Reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie Ustroniance wiele korzyści, które przełożą się na dalszy dynamiczny rozwój firmy – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Od czterech lat wspieramy piłkę nożną. Inwestycja w reprezentację Polski to „celny strzał”, dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu współpracy. Jesteśmy dumni, że w dalszym ciągu możemy towarzyszyć piłkarzom w wydarzeniach sportowych – dodał Michał Bożek, właściciel firmy Ustronianka.
– Woda i sport kojarzą się ze zdrowiem. Strategia marketingowa oparta na sponsoringu naszej reprezentacji przynosi Ustroniance wymierne korzyści – wzmacnia wizerunek firmy i pomaga docierać do szerszej grupy klientów. To dla nas ogromny zaszczyt, że możemy wspierać drużynę narodową, która osiąga coraz lepsze wyniki – skomentował podpisanie umowy Janusz Rubas, wiceprezes firmy Ustronianka.
W ramach umowy Ustronianka będzie posiadała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalny Partner Reprezentacji Polski”, „Oficjalny Partner reprezentacji Polski U-21” oraz „Oficjalna woda reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji.
Logotyp firmy będzie także obecny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej oraz U-21 rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Podczas oficjalnych konferencji prasowych reprezentacji Polski na stołach będą też eksponowane butelki z wodą Ustronianki.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Tour ministra sportu po Polsce. Wydatki zaskakują
Sławomir Nitras, który od ponad roku pełni funkcję ministra sportu, sporo podróżuje po kraju. Koszt jego wyjazdów wynosi już ponad sto tysięcy złotych. Analizujący polską politykę na portalu X Radosław Karbowski opisał tę sprawę szczegółowo.



![„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/lop-768x511.jpeg)