Z kraju 15 grudnia 2011

Bieniuk promuje sieć restauracji Sphinx

Jarosław Bieniuk prywatnie jest związany ze znaną aktorką Anną Przybylską, zatem udział w reklamach to dla niego nie nowość. Na tym polu ostatnio jest coraz aktywniejszy.

Najpierw piłkarz Widzewa Łódź wystąpił w społecznej kampanii promocyjnej drobiu. To jednak nie koniec jego dokonań powiązanych z marketingiem. Przyszedł czas na reklamę sieci restauracji Sphinx. Nowe Sphinx Menu otwiera wywiad z Jarosławem Bieniukiem, piłkarzem ekstraklasy i byłym reprezentantem Polski.

Nowa kampania promocyjna sieci restauracji obejmuje BTL, w tym roll-upy, podkładki na stoły i wkładki do menu, promocję na stronie www.sphinx.pl i Facebooku oraz działania PR. Dodatkowo karta dań została wzbogacona o sekcję artykułów lifestylowych i porad kulinarnych, przeznaczonej do zabrania ze sobą.

Za kreację nowego menu Sphinksa oraz materiały BTL odpowiada Open Gate Visual & Media, a działania PR realizuje agencja Practum Consulting.

Przypomnijmy, że jakiś czas temu sieć restauracji promował również Marcin Gortat, którego wizerunek pojawił się w okolicznościowym menu wydawanym w lokalach.

Warto dodać, że prezesem i udziałowcem Sphinxa jest Sylwester Cacek, który jest też właścicielem Widzewa Łódź, czyli klubu, którego barwy reprezentuje Bieniuk. 32-letni zawodnik ostatnio zresztą podpisał nowy kontrakt i trudno tych tych dwóch spraw ze sobą nie łączyć.