Z kraju 15 marca 2018

Piast chce ocieplić wizerunek

Nowa kampania Piasta Gliwice występującego w LOTTO Ekstraklasie odwołuje się bezpośrednio do przywiązania kibica do barw.


Tego dowodem jest wsparcie drużyny poprzez obecność na meczach. W ten sposób klub walczy o to, by derbowe wydarzenia nie przekreśliły tego, co klub dokonał w ostatniej dekadzie.

Klub zaplanował szereg akcji w ramach kampanii „Zawsze z Piastem”. Powstały już spoty z udziałem spikera Andrzeja Sługockiego oraz z piłkarzami, kibicami oraz partnerami klubu. Oba można obejrzeć poniżej.

Bilety na mecz z Zagłębiem Lubin będą kosztować symboliczną złotówkę, a posiadacze karnetów, przy przedłużaniu karnetów na nowy sezon, dodatkowo otrzymają jeden mecz gratis. Co więcej, na tym spotkaniu każ∂y z kibiców otrzyma unikalny szalik z hasłem kampanii.

Planowany jest też event „Zawsze z Piastem” dedykowany dla wszystkich dzieci do 13. roku życia, które 3 marca, podczas meczu z Górnikiem Zabrze były obecne na Stadionie Miejskim w Gliwicach.