Z kraju 29 stycznia 2018

Coca-Cola straciła Lewandowskiego, zyskała kadrę

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, iż pozyskał nowego sponsora. Będzie nim globalna marka Coca-Cola.


Umowa rozpocznie się z dniem 1 sierpnia 2018 roku. Na jej mocy koncern zostanie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu „Łączy Nas Piłka”.

– Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Colą jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i reprezentacji Polski. Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z federacją oraz naszymi reprezentacjami – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 roku.

– Cieszymy się z nawiązanej współpracy i jesteśmy przekonani, że przyniesie ona korzyści dla obydwu stron. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej traktujemy jako strategiczne biznesowo na kolejne lata. To dla nas ogromne wyróżnienie i jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli wspierać drużynę uwielbianą przez Polaków – dodaje Stoyan Ivanov, Country Manager Coca-Cola Poland Services.

Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia 2018 roku logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu „Łączy Nas Piłka”, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

– Współpraca z PZPN to naturalna kontynuacja szerokiego zaangażowania marki w aktywności sportowe, zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym. Już teraz możemy potwierdzić, że Coca-Cola przygotowuje dla konsumentów szereg aktywności związanych z wizerunkiem reprezentacji. Obecność planowana jest zarówno w mediach i handlu, budując tym samym zaangażowanie wokół marki oraz partnerstwa z reprezentacjami Polski – kończy Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola Poland Services.