Arka z dwoma kolejnymi umowami
Arka Gdynia występująca w LOTTO Ekstraklasie poinformowała o przedłużeniu dwóch ważnych umów.
Przede wszystkim partnerem strategicznym klubu będzie nadal Miasto Gdynia. Umowa ma obowiązywać do końca trwającego sezonu.
– Cieszę się, że Miasto Gdynia po raz kolejny nam zaufało. Arka to nie tylko klub piłkarski, ale także lokalna wartość społeczna wychodząca poza sportowe ramy. Z dumą reprezentujemy Gdynię, a zeszłoroczne, historyczne wyniki spowodowały, że w 2017 roku wartość ekspozycji Gdyni w kontekście Ekstraklasy, była najwyższa ze wszystkich miast reprezentowanych w rozgrywkach – powiedział o kontrakcie Wojciech Pertkiewicz, prezes klubu.
Gdynianie poinformowali też o parafowaniu nowego kontraktu z LV Bet Zakłady Bukmacherskie. Umowa została zawarta do końca bieżącego sezonu. Ekspozycja firmy nadal będzie widoczny na bandach LED, materiałach brandingowych na stadionie przy ulicy Olimpijskiej, stronie internetowej klubu oraz w mediach społecznościowych jako „Oficjalny Sponsor Arki Gdynia”.
– Jesteśmy zadowoleni z przebiegu dotychczasowej współpracy, dlatego też zdecydowaliśmy się przedłużyć kontrakt na rundę wiosenną. Mamy nadzieję, że dalsze wspólne działania przyniosą korzyści dla klubu, jak i również dla marki LV Bet. Życzymy Arce wielu sukcesów w nadchodzącej rundzie rozgrywkowej – powiedział Łukasz Kieza, Country Manager LV BET.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Pierwszoligowiec liderem w rankingu Facebook Trends wśród klubów piłkarskich
Mimo że w PKO BP Ekstraklasie gra sporo klubów, które mają potężną bazę kibicowską jak na polskie standardy, to nieoczekiwanie sporym sukcesem może pochwalić się pierwszoligowiec z Lubelszczyzny.


![Julia Piotrowska: „Drużyna Marzeń” to bardzo dobra inicjatywa ze strony Lotto [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/05/Piotrowska-Lotto.png)
