[WIDEO] Bridgestone z polskimi olimpijczykami
Polski oddział globalnego producenta opon Bridgestone zaangażował do kampanii reklamowej dwóch sportowców.

Działania w ramach akcji „Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko” są realizowane przez firmę oponiarską, która pozycjonuje się jako globalny partner olimpijski.
Ambasadorami zostali Maciej Kot, drużynowy mistrz świata w skokach narciarskich, oraz Joanna Jóźwik, czyli finalistka olimpijskiego biegu na 800 metrów.
– Jesteśmy dumni z bycia globalnym partnerem olimpijskim, a także bardzo podekscytowani startem naszej nowej kampanii „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”. Mamy nadzieję, że historie naszych ambasadorów zainspirują wiele osób do tego, aby spełniali swoje marzenia bez względu na przeciwności, które spotykają na swojej drodze – przyznał Radosław Bółkowski, prezes Bridgestone w Regionie Europy Wschodniej.
Bridgestone pozostanie wsparciem dla igrzysk olimpijskich przez kolejnych siedem lat. Współpraca obejmie Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu w 2018 roku, Igrzyska Olimpijskie w Tokio w 2020 roku, Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie w 2022 roku oraz Igrzyska Olimpijskie w Paryżu w 2024 roku.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
„Hydrate for Great Moments” – nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią "Hydrate for Great Moments" z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.



