Chrobry przedłuża kontrakt
Chrobry Głogów występujący w Nice 1 Lidze piłkarskiej podpisał nowy kontrakt z jednym z najważniejszych sponsorów.
Chodzi o firmę świadczącą usługi telekomunikacyjne Vectra. Umowa będzie obowiązywać przez kolejne dwa lata.
– Podpisany kontrakt na kolejne dwa lata to najlepszy komentarz dotychczasowej współpracy – powiedział prezes zarządu Vectra SA, Tomasz Żurański. – Mieszkańcy Głogowa są nam bardzo bliscy i to też jest tego wyraz. Będziemy starali się dokładać swoich starań, abyśmy odnosili kolejne sukcesy – dodał.
– Dwa lata temu postanowiliśmy zaangażować się w sponsoring Chrobrego – skomentowała Monika Żelazko z biura Public Relations Grupy Vectra. – Vectra była nowym podmiotem na lokalnym rynku, dostrzegliśmy potencjał w klubie i poprzez sponsoring chcieliśmy być bliżej mieszkańców-naszych klientów. Te dwa lata pokazały nam, że klub jest silny i się rozwija. Jesteśmy dumni z zaangażowania w ten projekt. Stąd decyzja o przedłużeniu kontraktu.
Logotyp Vectry nadal będzie więc widoczny na strojach pierwszoligowych piłkarzy Chrobrego Głogów (rękaw i spodenki), na stadionie oraz na innych nośnikach reklamowych oferowanych przez klub.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Pierwszoligowiec liderem w rankingu Facebook Trends wśród klubów piłkarskich
Mimo że w PKO BP Ekstraklasie gra sporo klubów, które mają potężną bazę kibicowską jak na polskie standardy, to nieoczekiwanie sporym sukcesem może pochwalić się pierwszoligowiec z Lubelszczyzny.


![Julia Piotrowska: „Drużyna Marzeń” to bardzo dobra inicjatywa ze strony Lotto [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/05/Piotrowska-Lotto.png)
