Z kraju 11 października 2017

Jeszcze jedna marka na dłużej z reprezentacją

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, iż będzie dalej prowadzić współpracę z OSHEE. Ba, zostanie ona poszerzona.


Na mocy nowej umowy marka uzyskała tytuł „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej”, który obowiązywać będzie od sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2020 roku.

OSHEE zyskało również prawo do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku reprezentacji Polski, reprezentacji Polski U-21 oraz reprezentacji Polski kobiet w zakresie realizacji działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych, związanych z napojami funkcjonalnymi.

– Nasza dotychczasowa współpraca, która dotyczyła bezpośrednio partnerstwa OSHEE oraz PZPN, przebiegała wzorowo i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie kolejnej umowy, na mocy której marka OSHEE uzyskała tytuł „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej”. Nasz partner to lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować oraz wspierać najważniejszą drużynę piłkarską w naszym kraju, a więc reprezentację Polski – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Co więcej, logotyp marki pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, na tablicach reklamowych wokół boiska, na ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska.

Ponadto napoje funkcjonalne OSHEE w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.

– Kluczem doboru partnerów biznesowych jest wizja działalności spójna z wyznawanymi przez nas wartościami i duchem sportowej walki. Nasza dotychczasowa współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pokazuje, jak wielki potencjał promocyjny mają wydarzenia, organizowane przez PZPN, dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie wspólnie realizowanych działań – dodał Dariusz Gałęzewski, prezes zarządu OSHEE Polska.

– Od początku celem OSHEE jest aktywne wsparcie polskiego sportu – w konsekwencji tego sponsoring sportowy jest naturalnym filarem naszej długofalowej strategii marketingowej i niejako potwierdzeniem naszej tożsamości i wartości, kluczowych dla marki, w wymiarze wizerunkowym. – skomentował podpisanie umowy Dominik Doliński, wiceprezes OSHEE Polska.