Z kraju 9 października 2017

Kolejny partner zostaje z PZPN

Awans reprezentacji Polski do Mistrzostw Świata FIFA 2018, a także jej dobra postawa, to magnes dla partnerów i sponsorów.


Polski Związek Piłki Nożnej przedłużył kolejny kontrakt sponsorski. Tym razem z Fakro. Będzie ona nadal posługiwać się statusem „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej”.

Umowa wejdzie w życie z dniem 1 sierpnia 2018 roku i będzie ważna do 31 lipca 2020 roku.

Co ważne, firma będzie także „Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski U-21”.

Dodatkowo Fakro może posługiwać się we własnej działalności marketingowej oficjalnym logotypem reprezentacji Polski.

Fakro pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Logotyp firmy znajdzie się także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również wszystkich zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.