Z kraju 14 września 2017

Efekt współpracy Renault i Runmageddon

Na rynku pojawi się limitowana seria samochodu Renault Kadjar Runmageddon. To przypieczętowanie kooperacji marki z organizatorem cyklu biegów z przeszkodami.

– To całkowita nowość, innowacja. Właściwie transakcja pionierska. Pierwszy raz zdarza się na polskim rynku, że producent samochodów wprowadza do otwartej sprzedaży model samochodu sygnowany i tak mocno oparty o polską marką sportową. Renault wprowadza Runmageddon do nazwy serii limitowanej, ale co więcej, stylizowany logotyp Runmageddonu zostanie umieszczony także na karoserii samochodu. Tym samym na rynku rzeczywiście pojawia się dedykowany wariant samochodu oparty o wizerunek, uznanie i swoistą magię marki Runmageddon. To niezwykły dowód na siłę i pozycję naszej marki, która oprócz wartości sportowych ma także coraz bardziej doceniany charakter lifestylowy – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

Model w serii limitowanej można będzie zarezerwować od 21 września na specjalnie dedykowanej tej akcji stronie kadjar.renault.pl. Liczba samochodów jest limitowana i wynosi tylko 50 sztuk.

Zaangażowanie Renault Polska w cykl Runmageddon jest elementem realizacji strategii komunikacji pod hasłem „True Stories”, która polega na prezentowaniu prawdziwych historii ludzi z pasją.

Runmageddonowi na co dzień służą także trzy samochody tej marki, które są specjalnie przygotowane i w całości obrandowane charakterystycznymi elementami, kojarzącymi się z biegami.