Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Z kraju
Z kraju Beniaminek po rebrandingu
02.08.2017 10:09

Beniaminek po rebrandingu

Aluron Virtu Warta Zawiercie, beniaminek siatkarskiej PlusLigi, ujawnił nowe logo, którym będzie się identyfikował.

Bartosz Burzyński
Udostępnij
Beniaminek po rebrandingu

„Łączenie potencjału turystycznego regionu (w tym symbol Zamku Ogrodzieniec i nawiązanie do Jury Krakowsko-Częstochowskiej) z siatkarskimi rycerzami, walczącymi o każdą piłkę, symbolizowanymi przez element uzbrojenia w postaci tarczy. Do tego tradycyjne barwy żółto-zielonych ubrane w zgodny z najnowszymi międzynarodowymi trendami marketingu sportowego projekt – tak prezentuje się nowy logotyp siatkarskiego klubu z Zawiercia” – dowiadujemy się z komunikatu klubu.

Warto dodać, że do klubu dołączył także Damian Juszczyk, który będzie oficerem mediowym, a także menedżerem ds. marketingu, mediów i PR. Ostatnio pracował jako rzecznik prasowy w Wiśle Kraków występującej w Lotto Ekstraklasie.  

juszczyk logo plusliga polska siatkowka wartazawiercie
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński

Więcej Z kraju

Z kraju

Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę

W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów! Redakcja Sport Marketing
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego... urodę
Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem
Z kraju Prezes ekstraklasowicza żegna się z klubem Redakcja Sport Marketing
„Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu
Z kraju „Jeszcze zdążysz zrobić Paczkę, leć na stronę i wybierz rodzinę” – apel Kamila Stocha w szczytnym celu Redakcja Sport Marketing
Sławomir Szmal, prezes ZPRP
Artykuły Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw Marcin Długosz
Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu
Z kraju Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu Redakcja Sport Marketing
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}