ŁKS zmienia partnera technicznego
Po awansie na piłkarskiej 2. Ligi ŁKS Łódź zmieni sponsora technicznego. Do tej pory była to polska marka Keeza.
Przypomnijmy, iż Keeza należy do firmy Tomadex z Aleksandrowa Łódzkiego, która promowała się na strojach łodzian. Kontrakt między stronami wygasł z końcem czerwca 2017 roku i nie został przedłużony.
Od sezonu 2017/18 piłkarzy ma odziewać firma Vitasport, a kontrakt został parafowany na dwa lata. Na jego mocy łódzki zespół będzie grał w sprzęcie Adidasa.
Na miejscu sponsora głównego pojawi się logo sklepu z akcesoriami kibicowskimi Ultrasshop.com. Na koszulkach w dalszym ciągu będzie widoczna ekspozycja forBET, na plecach pojawi się z kolei oznaczenie firmy Dorgas i sieci szkół Cosinus. Na spodenkach z kolei znajdzie się logo firmy Klepsydra.
Warto też dodać, że ŁKS otrzyma od miasta dotację w wysokości 319 tysięcy złotych. Dodatkowe 466 tysięcy będzie przekazane na koszty związane z wynajmem stadionu.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]
Tomasz Brusiło, prezes występującej w Betclic 1. Lidze Miedzi Legnica, w rozmowie ze SportMarketing.pl przedstawia strategię sponsoringową klubu z Dolnego Śląska. Przybliża przedsięwzięcia marketingowe i zwraca uwagę na to, jak istotną rolę w rozwoju sportowym zespołu odgrywa klubowa akademia.![Prezes Miedzi Legnica: „Akademia Piłkarska to nasze oczko w głowie” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/Tomasz_Brusilo_fot_B_Hamanowicz_miedzlegnica_eu-1024x682.jpg)



