Aforti zastąpiło STS
Od nowego sezonu Lech Poznań ma nowego sponsora strategicznego. Została nim Grupa Finansowa Aforti Holding, która już od roku współpracuje z klubem.
Lech i Aforti współpracują ze sobą od lipca 2016 roku. Logotyp sponsora premium w sezonie 2016/2017 wyeksponowano na spodenkach meczowych.
– Lech Poznań jest klubem, który bardzo dynamicznie się rozwija i z roku na rok zyskuje coraz większe uznanie. Również w świecie biznesu, który często bardzo ostrożnie podchodzi do współpracy z przedstawicielami sportu. Fakt, że Aforti Holding po rocznej współpracy z nami zdecydował się na zwiększenie swojego zaangażowania w „Kolejorza”, i to na poziomie dotychczas rekordowym dla klubu, tylko potwierdza, że nasza wizja i obrana przez nas strategia wiodą nas w odpowiednim kierunku – powiedział prezes klubu, Karol Klimczak.
Od sezonu 2017/2018 logotyp firmy Aforti pojawi się na froncie koszulek piłkarzy. Będzie też obecny na wszystkich nośnikach reklamowych klubu, między innymi na bandach reklamowych, ławkach rezerwowych, czy banerze znajdującym się w sektorze buforowym na Trybunie Białasa. Planowane są wspólne akcje dla kibiców Lecha i eventy dla klientów Aforti.
Kontrakt został zawarty na 3 lata.