Z kraju 22 czerwca 2017

Runmageddon z dedykowaną linią napoju

Runmageddon, ekstremalny cykl biegów przeszkodowych oraz firma Foodcare, producent napoju izotonicznego 4Move, zacieśniają współpracę.

Na jej mocy powstanie linia napoju izotonicznego 4Move dedykowana Runmageddonowi. Dodajmy, iż oba podmioty współpracują od ponad dwóch lat.

– Start w Runmageddonie to ogromny wysiłek. Im dłuższy dystans tym ciężej. Nawadnianie, uzupełnianie elektrolitów, soli mineralnych i w szczególności węglowodanów to warunek konieczny dla każdego śmiałka. Dzięki temu, można biec dalej, szybciej, i efektywniej pokonywać kryzysy. Ekstremalne wyzwania potrzebują ekstremalnych rozwiązań.  Stąd właśnie idea aby stworzyć linię izotonika dedykowaną Runmageddonowi. 4Move to napoje funkcjonalne dla ludzi aktywnych. Kojarzone są z nawadnianiem, siłą, wytrzymałością, wzmocnieniem, uzupełnieniem mikroelementów oraz przełamywaniem własnych ograniczeń. Te właśnie potrzeby zawodników stanowiły podstawę stworzenia linii 4Move Runmageddon – powiedział Bartosz Konopka, Brand Manager 4Move.

Edycja limitowana 4Move Runmageddon o smaku pomarańczowym dostępna będzie w sklepach w całej Polsce. Do sprzedaży trafi ponad milion butelek 4Move o smaku pomarańczowym. Równocześnie prowadzony jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania jest 140 pakietów startowych na dowolny bieg z cyklu Runmageddon. Wystarczy zakupić oznaczony produkt  oraz odpowiedzieć na pytanie „4Move i Runmageddon to idealne połączenie bo…”.

– Runmageddon to nie tylko lider biegów w Polsce. To nowoczesna i innowacyjna marka, która zapewnia uczestnikom naszych wydarzeń wrażenia na najwyższym poziomie i dostęp do doskonałej jakości produktów. Runmageddon ma swoją dedykowaną linię ubrań, butów i oficjalny zegarek. Teraz nadszedł czas na napój izotoniczny, który jest niezbędny przy każdym wymagającym wysiłku fizycznym. Cieszymy się, że marka 4Move mocno stawia na współpracę z Runmageddonem, stawiając nas obok takich postaci jak Adam Nawałka czy Jose Mourinho, który również reklamowali ten napój – dodał Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddonu.

Od sierpnia dedykowany Runmageddonowi napój będą otrzymywać także zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów.