Krispol poszerza współpracę z Piszczkiem
Współpraca układa się na tyle dobrze, że firma postanowiła zaproponować zawodnikowi Borussii Dortmund zwiększenie zakresu współpracy reklamowej.
Oznacza to, iż kontrakt będzie obowiązywał także na innych rynkach oraz wzrośnie pole eksploatacji wizerunku sportowca.
Zarazem Krispol dąży do pozycjonowania się jako silnej marki oferującej wysokiej jakości komplet stolarki dla domu.
– Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy. Z perspektywy czasu wiem, że podjąłem dobrą decyzję. Łączy nas pozytywna energia i dbałość o szczegóły – skomentował Piszczek.
– Zachowanie Łukasza na boisku, to przede wszystkim postawa fair play, przemyślana strategia, bezpieczeństwo i w konsekwencji gwarancja spokoju dla całej drużyny. Te same zasady, przełożone na język biznesu, wyznaje marka Krispol – powiedział Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy firmy.
Nie jest tajemnicą, iż Piszczek jest rozpoznawalnym piłkarzem również poza Polską, przede wszystkim na takich rynkach jak niemiecki.
Współpraca między stronami rozpoczęła się przed UEFA Euro 2016. Czytaj więcej >>