Wystartowała kampania z Glikiem [WIDEO]
Kilkanaście dni temu informowaliśmy, iż Kamil Glik został ambasadorem firmy Blachotrapez. Teraz startuje kampania reklamowa.
![Wystartowała kampania z Glikiem [WIDEO]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2017/05/12129.jpg)
Piłkarz reprezentacji Polski oraz AS Monaco bierze udział w akcji reklamowej pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”.
Kampania w telewizji rozpocznie się 10 czerwca, zatem przy okazji meczu piłkarskiego Polska – Rumunia w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata FIFA 2018.
Przy okazji rywalizacji na PGE Narodowym będzie można także odwiedzić Strefę Aktywacji Blachotrapez.
Działania będą prowadzone także w internecie oraz mediach społecznościowych. Dodatkowo planowane są konkursy przed meczami kadry na antenie Radia ZET.
Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Heads Advertising z Krakowa. Wyprodukował go z kolei dom produkcyjny Film Produkcja.
O kontrakcie z firmą Blachotrapez można przeczytać TUTAJ >>

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Ronaldinho Show – odkryto karty przed wielkim meczem
Ronaldinho Show, czyli mecz Polska-Brazylia odbędzie się na Stadionie Śląskim 21 czerwca. 13 lutego, w czwartek, miała miejsce konferencja prasowa zapowiadająca to wydarzenie.



