Z kraju 10 czerwca 2017

Wystartowała kampania z Glikiem [WIDEO]

Kilkanaście dni temu informowaliśmy, iż Kamil Glik został ambasadorem firmy Blachotrapez. Teraz startuje kampania reklamowa.


Piłkarz reprezentacji Polski oraz AS Monaco bierze udział w akcji reklamowej pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”.

Kampania w telewizji rozpocznie się 10 czerwca, zatem przy okazji meczu piłkarskiego Polska – Rumunia w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata FIFA 2018.

Przy okazji rywalizacji na PGE Narodowym będzie można także odwiedzić Strefę Aktywacji Blachotrapez.

Działania będą prowadzone także w internecie oraz mediach społecznościowych. Dodatkowo planowane są konkursy przed meczami kadry na antenie Radia ZET.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Heads Advertising z Krakowa. Wyprodukował go z kolei dom produkcyjny Film Produkcja.

O kontrakcie z firmą Blachotrapez można przeczytać TUTAJ >>