Z kraju 17 maja 2017

Glik ambasadorem firmy Blachotrapez

Kamil Glik, piłkarz reprezentacji Polski oraz AS Monaco, został nowym ambasadorem reklamowym firmy Blachotrapez.


To kolejna inwestycja w sport firmy, która w lutym związała się umową partnerską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

Blachotrapez z wizerunku sportowca skorzysta w spotach telewizyjnych, które będą emitowane przed wszystkimi meczami i w trakcie przerw meczów pierwszej reprezentacji Polski.

– Bardzo ucieszyłem się, gdy otrzymałem propozycję bycia twarzą marki Blachotrapez, której produkty słyną z wytrzymałości i precyzyjnego wykonania. „Dachy wielu pokoleń” – hasło, którym żyją wszyscy w tej firmie jest mi szczególnie bliskie. Bardzo cenię ciepło rodzinne i dzisiaj nie wyobrażam sobie świata, w którym nie daję z siebie maksimum dla moich najbliższych – powiedział Kamil Glik.

– Jesteśmy polską, rodzinną firmą, która na przestrzeni lat z małego zakładu dekarskiego urosła do rangi dużego przedsiębiorstwa. To właśnie dzięki góralskiemu samozaparciu i wytrwałości osiągnęliśmy sukces na rynku. Nie bez powodu więc na ambasadora naszej firmy wybraliśmy Kamila Glika, który jako sportowiec potwierdza te cechy swoim charakterem. Ponadto doceniamy jego zaangażowanie, siłę walki i energię, którą widać podczas rozgrywek na boisku – dodał Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.

Podczas trwania kontraktu, Glik jako oficjalny ambasador marki Blachotrapez, będzie wspierał producenta podczas kampanii wizerunkowej. Wystąpi w spotach telewizyjnych i internetowych, jego wizerunek znajdzie się również w reklamach prasowych firmy. Ponadto odwiedzi strefę Blachotrapez przy PGE Narodowym przed meczem Polska – Rumunia.