Cisowianka ponowne z TdP
74. edycja Tour de Pologne, czyli najbardziej znanego polskiego wyścigu kolarskiego, będzie ponownie wspierana przez Cisowiankę.
Marka wód mineralnych pierwszy raz współpracowała z TdP w zeszłym roku. Teraz czas na powtórkę.
– Jest mi niezmiernie miło, że Cisowianka kolejny rok jest oficjalną wodą Tour de Pologne. Lang Team to marka, która stawia przede wszystkim na profesjonalizm. Chcemy pracować z najlepszymi, bo tylko w ten sposób ranga wyścigu, który już osiągnął status najważniejszej imprezy kolarskiej Europy Środkowo‐Wschodniej, wciąż może rosnąć. Stąd nasze partnerstwo z Cisowianką – powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny Lang Team.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Lang Team w ubiegłym roku i cieszymy się, że będzie ona kontynuowana. Tour de Pologne to marka sama w sobie, a my, jako długoletni lider rynku wód mineralnych w Polsce, chcemy pracować z najlepszymi. – dodała Agata Berndt‐Wazelin, PR manager marki Cisowianka.
Cisowianka zadba o odpowiednie nawodnienie zawodników również podczas innych imprez rowerowych w sezonie ‐ między innymi Mistrzostw Polski w Kolarstwie Szosowym czy Vienna Life Lang Team Maratony Rowerowe.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Tour ministra sportu po Polsce. Wydatki zaskakują
Sławomir Nitras, który od ponad roku pełni funkcję ministra sportu, sporo podróżuje po kraju. Koszt jego wyjazdów wynosi już ponad sto tysięcy złotych. Analizujący polską politykę na portalu X Radosław Karbowski opisał tę sprawę szczegółowo.



![„Górnik Łęczna to spółka akcyjna, stowarzyszenie i fundacja. Chcemy połączyć te podmioty” [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/lop-768x511.jpeg)