Z kraju 6 kwietnia 2017

Błaszczykowski dla Cartoon Network

Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” organizowanej przez Cartoon Network.


Po Marcinie Gortacie oraz Grzegorzu Krychowiaku w tym roku w rolę ambasadora wcielił się Jakub Błaszczykowski, piłkarz reprezentacji Polski oraz VfL Wolfsburg.

Akcja prowadzona jest pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka. Ma pomóc dzieciom, rodzicom, jak i nauczycielom radzić sobie z problemem dokuczania.

Działania będą prowadzone przez miesiąc w mediach społecznościowych, a także w telewizji oraz sieciach kin Multikino i Cinema City.

– Dokuczanie to poważny, powszechny problem i bardzo ważne jest, aby od początku uczyć dzieci gry fair play. "Bądź kumplem, nie dokuczaj" to akcja, która nie tylko propaguje koleżeńskie zachowania, ale też podpowiada maluchom i dorosłym, jak radzić sobie z problemem i gdzie szukać pomocy – powiedział Błaszczykowski.

Za produkcję i kreację spotu odpowiada Filmpoint, a za zakup mediów dom mediowy MediaOn. Działania komunikacyjne prowadzi grupa dotPR: social media – Get More Social, a działania public relations dotPR.