Z kraju 24 marca 2017

Runmageddon z Renault

Renault Polska rozpoczęło współpracę z organizatorem największego cyklu biegów z przeszkodami w Polsce.

Runmageddon odbywa się co roku w ponad piętnastu miejscach, a w 2016 roku wzięło w nim udział ponad 35 000 osób. W ramach umowy w sezonie 2017 ekipa Runmageddonu otrzyma też do dyspozycji trzy samochody Renault Kadjar.

Zaangażowanie Renault w Runmageddon jest elementem realizacji strategii komunikacji pod hasłem „True Stories”, która polega na prezentowaniu prawdziwych historii ludzi z pasją.

Poza udostępnieniem samochodów Renault Kadjar marka będzie obecna ze specjalną Strefą Expo na pięciu największych wydarzeniach w ramach cyklu (m.in. w Trójmieście, Wrocławiu czy w Warszawie). W tych miejscach na uczestników biegów i kibiców będzie czekało wiele atrakcji, m.in. konkursy z nagrodami, miniwyzwania sportowe, gry zręcznościowe czy strefa odpoczynku.

Bieżące informacje o współpracy będą zamieszczane na profilach Renault Polska na Facebooku i YouTube oraz dedykowanej stronie nowe.renault.pl.