Z kraju 17 marca 2017

Lyoness także ze Ślęzą

1 Klub Sportowy Ślęza Wrocław wprowadza na rynek produkt, który wiąże się z szeregiem korzyści podczas codziennych zakupów.


Już niebawem kibice żółto-czerwonych staną się posiadaczami kart i wezmą udział w programie lojalnościowym funkcjonującym już w 47 państwach.

Program będzie nosić nazwę My!Ślęza, a jego operatorem będzie firma Lyoness. Dzięki partnerom handlowym programu Cashback Card fani klubu otrzymają zwrot pieniędzy przy każdym zakupie do 5 procent w ponad 70 000 punktów i sklepów, m.in. w sieci Carrefour. Z kartą My!Ślęza każdy kibic zyska także na zakupach biletów i innych gadżetów klubowych uzyskując zwrot na swoje konto w wysokości 6 procent od kwoty transakcji.

– Program My!Ślęza to kolejny projekt marketingowy, który w najbliższych miesiącach będziemy realizować. To, co dla nas najważniejsze, to fakt, że My!Ślęza to przede wszystkim korzyści dla kibiców, którzy na codziennych zakupach będą otrzymywać zwrot wydanych pieniędzy jednocześnie gromadząc punkty. Lyoness jako operator jest wiarygodnym partnerem o globalnym zasięgu, dlatego uczestnicy programu mogą być spokojni o poziom obsługi i ilość punktów, w których będą po prostu zarabiać na zakupach – mówi Katarzyna Ziobro-Franczak, prezes zarządu 1KS Ślęza Wrocław.

Korzyści z programu My!Ślęza będą czerpać choćby członkowie stowarzyszenia o takiej samej nazwie. Należą do niego m.in. rodzice młodych sportowców, a także kibice 1KS-u. – To dodatkowy argument dla całej społeczności Ślęzy, aby działać wspólnie. Zapraszam do zapisywania się do stowarzyszenia, aby było nas jak najwięcej. Wszyscy razem, rodzice, kibice i sportowcy mogą współtworzyć klub i sami decydować o tym, w którym kierunku będziemy się rozwijać – mówi Justyna Łazarewicz, prezes Stowarzyszenia My!Ślęza.