Z kraju 15 marca 2017

Dziennikarz promuje zakłady bukmacherskie

Michał Pol będący szefem newsroomu sportowego Grupy Onet-RASP, a także redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”, podpisał umowę wizerunkową.


Będzie on promował firmę Fortuna. Zakłady bukmacherskie skorzystają z jego wizerunku między innymi w kampanii display w internecie, w punktach Fortuny, w promowaniu bukmachera w mediach społecznościowych, kontent marketingu i działaniach PR.

– Propozycja Fortuny była dla mnie bardzo ciekawa, ponieważ jest to wiarygodny partner, który robi wiele dla promocji polskiego sportu – stwierdził Pol.

Kontrakt podpisano do końca 2017 roku, ale strony zakładają możliwość jego przedłużenia.

– Zaczęliśmy od współpracy w social media i te kanały będą stanowiły największe jej pole. Będę tam m.in. organizował konkursy dla internautów. Dodatkowo będę zapowiadał mecze w Strefie Eksperta na stronie internetowej bukmachera – dodał Pol.

Fortuna to sponsor między innymi Legii Warszawa, TS Podbeskidzia Bielsko-Biała, GKS Katowice oraz Nice 1 Ligi.