Z kraju 3 marca 2017

Nice 1 Liga z nowymi sponsorami

Polski Związek Piłki Nożnej zawarł umowy sponsorskie z kolejnymi firmami, które chcą wspierać rozgrywki zaplecza Lotto Ekstraklasy.


Po podpisaniu kontraktu ze sponsorem tytularnym, firmą Nice (czytaj więcej >>), nadszedł czas na kolejne umowy.

Od początku rundy wiosennej sezonu 2016/17 do końca kampanii 2017/18 tytułem oficjalnego sponsora Nice 1 Ligi będzie się posługiwać Fortuna zakłady bukmacherskie.

Natomiast producent napojów, mara Oshee, będzie w tym okresie partnerem rozgrywek.

– Bardzo cieszymy się, że zaledwie kilka dni po pozyskaniu tytularnego sponsora rozgrywek, możemy dziś wspólnie z PLP ogłosić nawiązanie współpracy z kolejnymi sponsorami Nice 1 Ligi – firmą Fortuna oraz Oshee. Zainteresowanie partnerów biznesowych sponsorowaniem naszej krajowej piłki bardzo cieszy PZPN. Na taką pozycję dyscypliny na rynku pracowaliśmy wszyscy ciężko od kilku lat, dlatego też mamy ogromną satysfakcję, że udało nam się zrealizować kolejny projekt i Nice 1 Liga stała się produktem atrakcyjnym dla sponsorów. Dodatkowe środki finansowe stanowią szansę na dalszy rozwój klubów pierwszoligowych i z całą pewnością przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności rozgrywek. Jestem przekonany, że sponsoring Nice 1 Ligi przyniesie zarówno firmie Fortuna, jak i Oshee wymierne korzyści i pozwoli na realizację zakładanych celów biznesowych – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Warto przypomnieć, że Fortuna wspiera dwa kluby pierwszoligowe – GKS Katowice oraz TS Podbeskidzie Bielsko-Biała.

W ramach umowy Fortuna zakłady bukmacherskie będą miały prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Nice 1 Ligi” oraz logotypem kompozytowym w swoich działaniach marketingowych i reklamowych. Logo firmy pojawi się również na nośnikach reklamowych podczas meczów Nice 1 Ligi.

Natomiast marka Oshee będzie miała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Nice 1 Ligi” oraz logotypem kompozytowym w swoich działaniach marketingowych. Dodatkowo sztaby medyczne klubów pierwszoligowych zostaną wyposażone w bidony i lodówki znajdujące się w okolicy ławek rezerwowych, które będą zawierały logotyp partnera. Ponadto butelka napojów Oshee będzie eksponowana w trakcie konferencji prasowych poświęconych rozgrywkom.