Ekstraklasa z własnym magazynem
Ekstraklasa SA wdraża kolejne działania mające na celu zwiększenie zasięgu marki ligi, którą zarządza. Tym samym wydano internetowy miesięcznik dla fanów.

„Esa Pressing” został opublikowany wraz ze startem rundy wiosennej Lotto Ekstraklasy. Debiutancki numer ma piętnaście stron.
Za jego redakcję odpowiada Wojciech Bajak, redaktor pracujący dla ligi od kwietnia 2015 roku. W korekcie oraz przy konsultacjach merytorycznych wspiera go dział komunikacji spółki.
– Zależy nam na jak najszerszym zapoznaniu fanów polskiej Ekstraklasy z funkcjonowaniem ligi. To nie ma być wydawnictwo tylko promujące, ale przede wszystkim informujące. Chcemy, aby procesy zachodzące w spółce zarządzającej rozgrywkami były w pełni czytelne. Chcieliśmy zamieszczać jak najwięcej autorskich treści oraz wywiadów z ludźmi futbolu, którzy na co dzień rzadko wypowiadają się w mediach. Stąd wywiad z przewodniczącym Komisji Ligi w pierwszym numerze – powiedziała Karolina Hytrek-Prosiecka, dyrektor ds. komunikacji w Ekstraklasie.
Ekstraklasa rozważa także, prócz dystrybucji internetowej, wdrożenie wersji papierowej.
Pierwszy numer można pobrać TUTAJ.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Nowa komisja mediów PZPN. Znane nazwiska w składzie!
Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej podjął decyzję o powołaniu nowej komisji ds. mediów i komunikacji, w której znaleźli się m.in. szefowie największych redakcji sportowych w Polsce.