Legia celuje w młodych fanów
Legia Warszawa wychodzi przed szereg. Otóż do sprzedaży trafił właśnie pierwszy numer dwumiesięcznika „Młoda Legia”.

Magazyn skierowany jest głównie do dzieci i młodzieży. Publikowane będą w nim ciekawostki dotyczące życia klubu, a także wywiady z piłkarzami stołecznego klubu. Nie zabraknie również plakatów oraz konkursów. Dołączane mają być też klubowe gadżety. Wydawcą jest Edipresse Polska.
Warto dodać, że w przeszłości, w latach 1997-2008, klub posiadał już tytuł prasowy. Był to miesięcznik „Nasza Legia”.
„Młoda Legia” kosztuje 9,99 zł. Nakład pierwszego numeru to około 40 tysięcy egzemplarzy. Pismo będzie dostępne w całym kraju.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Zmarł prezes firmy Drutex. Był zaangażowany w polski i zagraniczny sport
W wieku 75 lat zmarł Leszek Gierszewski, założyciel i prezes spółki Drutex, która zyskała uznanie w stolarce okienno-drzwiowej. Dzięki temu, że firma wyrobiła sobie markę nie tylko Polsce, ale też za granicą Gierszewski był jednym z najbogatszych ludzi w naszym kraju. Inwestował także w sport, realizując ambitne projekty.