Z kraju 19 listopada 2016

Podsumowano Modecom Legia eSports Cup

Legia Warszawa podsumowała pierwsze w swojej historii wydarzenie w esprocie, czyli Modecom Legia eSports Cup. Czy okazało się sukcesem?


Transmisja na żywo z turnieju prowadzona była w kilku kanałach w mediach.

Twitch.tv przyciągnął 366 680 unikalnych użytkowników, a transmisję uruchomiono łącznie 462 141 razy. Onet.pl może pochwalić się 50 000 odsłon transmisyjnego newsa – ten znajdował się na głównej stronie przez całe dwa dni. Facebookowy live na kanale Legii z pierwszego dnia miał 49 tysięcy odtworzeń i doczekał się blisko 700 komentarzy. Relacja na YouTube z obydwu dni to ponad 45 tysięcy wyświetleń.

Jak informuje Legia, impreza doczekała się sporego odzewu w mediach. Wyemitowano na ten temat materiał w głównym wydaniu Wiadomości TVP, na Eska TV, trzy materiały wideo przygotował „Przegląd Sportowy”. O inicjatywie raportowało TVN24/Wiadomości24 i ESPORT NOW.

Na Twitterze hashtag #LegiaeSportsCup2016 był w trending topics w trakcie trwania turnieju, post o rozpoczęciu imprezy przekroczył na profilu Legii Warszawy zasięg 300 000 odbiorców. Na obserwowanym przez 265 000 osób profilu Bory „yellowstar” Kima, lidera PSG eSports, informację o zwycięstwie reprezentanta paryżan wyświetliło 160 tysięcy osób.