Z kraju 5 listopada 2016

Ile warta jest Stal?

Stal BETAD Leasing Rzeszów poinformowała, iż przeszła przez badanie wartości mediowej w okresie od stycznia do września bieżącego roku.


Raport z badania efektywności sponsoringu sportowego został wykonany przez firmę Pentagon Research.

Wyniki badań wykazały, że wartość ekspozycji marek sponsorów w kontekście przekazów medialnych w tym okresie wyniosła prawie 10,5 miliona złotych.

Tak prezentuje się czołówka pod względem wartości ekspozycji marek sponsorów w kontekście przekazów mediowych: Miasto Rzeszów (4 780 765 zł), BETAD Leasing (1 153 542 zł), Greinplast (722 423 zł), Car Wash (608 118 zł), Extrans (536 102 zł)

A jak wygląda podział wartości mediowej przekazu na media: internet (7 060 668 zł), telewizja (2 858 192 zł), prasa (303 102 zł), stadion (208 094 zł), BTL (42 782 zł), outdoor (7 724 zł).