Oshee inwestuje w polską piłkę
Po kontrakcie marki Oshee z Ekstraklasą SA przyszedł czas na jeszcze jedną dużą umowę w polskiej piłce nożnej.

Tym razem producent napojów izotonicznych związał się z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Na mocy umowy firma zyskała tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN”.
– Oshee to kolejny partner, który zdecydował się nawiązać współpracę z federacją. Jest to wynikiem dużej rozpoznawalności, zasięgu i wiarygodności jaką daje marka PZPN. Jestem przekonany, że współpraca ta przełoży się na wzrost udziałów rynkowych marki Oshee w segmencie napojów izotonicznych – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
W ramach umowy, która weszła w życie 1 października br. i będzie obowiązywała do 31 lipca 2018 roku, marka będzie miała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” oraz logotypem kompozytowym w działaniach marketingowych, reklamowych i promocyjnych dotyczących napojów izotonicznych.
Dodatkowo podczas organizowanych przez PZPN meczów międzypaństwowych wykorzystywane przez sztab medyczny bidony i lodówki znajdujące się w okolicy ławek rezerwowych będą zawierały logotyp partnera. Ponadto butelka napojów izotonicznych Oshee będzie eksponowana w trakcie konferencji prasowych poprzedzających organizowane przez PZPN mecze międzypaństwowe.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Zmarł prezes firmy Drutex. Był zaangażowany w polski i zagraniczny sport
W wieku 75 lat zmarł Leszek Gierszewski, założyciel i prezes spółki Drutex, która zyskała uznanie w stolarce okienno-drzwiowej. Dzięki temu, że firma wyrobiła sobie markę nie tylko Polsce, ale też za granicą Gierszewski był jednym z najbogatszych ludzi w naszym kraju. Inwestował także w sport, realizując ambitne projekty.