Królewskie świętuje 100. lecie Legii
Grupa Żywiec, właściciel marki piwa Królewskie, które wspiera Legię Warszawa, przygotowała akcję promocyjną z okazji 100. lecia stołecznego klubu.

„Puszka na 100-lecie Legii” to aktywacja, która polega na możliwości wyboru wzoru puszki przez fanów klubu. Następnie zostaną one wprowadzone do dystrybucji.
Działaniom ma towarzyszyć także konkurs i kampania digital. Za przygotowanie oraz obsługę i kreację odpowiada Point of View. Agencja przygotowała też projekty graficzne i dedykowaną stronę internetową.
Zakupem mediów zajęła się Starcom Mediavest Group.
Przypomnijmy, iż Legia wspierana jest przez Królewskie od 2004 roku.
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Szymon Marciniak zwycięzcą nietypowego plebiscytu. Głosujący docenili jego… urodę
W tym roku głosowanie na najseksowniejszego łysego mężczyznę w Polsce, w którym brało udział 32 kandydatów, wygrał Szymom Marciniak. Plebiscyt cieszył się sporym zainteresowaniem. Dowód? Niemal 2,3 mln oddanych głosów!