Zimoch promuje Lidla
Sieć sklepów Lidl Polska korzysta w swojej nowej kampanii reklamowej ze współpracy z dziennikarzem sportowym Tomaszem Zimochem.

W akcji promowane są artykuły szkolne. Co ważne, spoty radiowe utrzymane są w konwencji relacji sportowych.
Na reklamy można się natknąć w różnych rozgłośniach ogólnopolskich, tak z oferty Polskiego Radia, jak i nadawców prywatnych.
Działania będą prowadzone również w telewizji i internecie, jednak w tych przypadkach zabraknie Zimocha.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają GPD Agency, Havas Media i 24/7 Communication
Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Zmarł prezes firmy Drutex. Był zaangażowany w polski i zagraniczny sport
W wieku 75 lat zmarł Leszek Gierszewski, założyciel i prezes spółki Drutex, która zyskała uznanie w stolarce okienno-drzwiowej. Dzięki temu, że firma wyrobiła sobie markę nie tylko Polsce, ale też za granicą Gierszewski był jednym z najbogatszych ludzi w naszym kraju. Inwestował także w sport, realizując ambitne projekty.