Hyundai korzysta z TdP
Sponsoring to jedno, dwa to wykorzystanie współpracy. Z takiego założenia wyszedł Hyundai, który wspiera 73. edycję Tour de Pologne.
Koreańska marka wystartowała zatem ze specjalną akcją oraz dedykowaną kampanią mediową. Za te działania odpowiadają Havas Sports & Entertainment i Havas Media.
Przypomnijmy, iż Hyundai jest oficjalnym sponsorem imprezy, a także klasyfikacji na najlepszego sprintera. Dostarczono także flotę 57 samochodów, a dla zwycięzcy przeznaczono model Tuscon, a dla zwyciężczyni TdP Women – Elantrę.
Przy okazji rozpoczęto akcję specjalną „Nakręcamy projekty” i związany z nią konkurs. Mają one na celu wspierać lokalne inicjatywy społeczne oraz promowanie jazd testowych samochodami marki.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Pierwszoligowiec liderem w rankingu Facebook Trends wśród klubów piłkarskich
Mimo że w PKO BP Ekstraklasie gra sporo klubów, które mają potężną bazę kibicowską jak na polskie standardy, to nieoczekiwanie sporym sukcesem może pochwalić się pierwszoligowiec z Lubelszczyzny.


![Julia Piotrowska: „Drużyna Marzeń” to bardzo dobra inicjatywa ze strony Lotto [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/05/Piotrowska-Lotto.png)
