Z kraju 6 lipca 2016

Lech z nowym sponsorem

Lech Poznań, klub występujący w Ekstraklasie, pozyskał kolejnego w tym roku partnera. Tym razem umowę zawarto z Grupą Kapitałową Aforti Holding SA.


Na mocy kooperacji w najbliższym sezonie na spodenkach piłkarzy pierwszego zespołu pojawi się logo nowego sponsora.

– Do grona Lecha Poznań dołącza kolejny sponsor, firma z ogromnym potencjałem – powiedział Jan Wojciak, kierownik działu sprzedaży B2B Lecha.

– Podpisaliśmy korzystną umowę dla obu stron. Przede wszystkim cieszy nas fakt, że firmy chcą nawiązywać współpracę i inwestować w „Kolejorza”. Witamy w naszej drużynie i życzymy sobie wzajemnie sukcesów w najbliższym sezonie – dodał.

– Jako zagorzały kibic Lecha niezmiernie cieszę się, że udało nam się podjąć współpracę z „Kolejorzem”. Jest to klub o wielkich tradycjach, ze wspaniałą historią i, w co mocno wierzymy, dużymi aspiracjami na przyszłość – zauważył Klaudiusz Sytek, prezes firmy Aforti Holding.

– Choć siedzibę firmy mamy w Warszawie, to jednak serce pozostało w Wielkopolsce skąd pochodzę. Roczna umowa, w ramach której stajemy się dumnym sponsorem Lecha jest więc i moim osobistym spełnieniem marzeń. Oczywiście istnieje również aspekt biznesowy, o którym nie można zapomnieć. Uważamy, że „Kolejorz” cały czas wyznacza trendy i jest liderem w wielu aspektach funkcjonowania klubów sportowych. Pamiętając o rzeszy wiernych kibiców musimy przyznać, że trudno znaleźć lepsze miejsce do przedstawienia Grupy Kapitałowej Aforti Holding szerokiemu gronu odbiorców – zakończył.