Z kraju 4 lipca 2016

Lech na studiach

Uniwersytet SWPS w październiku wystartuje z nowym kierunkiem studiów podyplomowych. Partnerem specjalizacji będzie Lech Poznań.


Mowa o zarządzaniu, marketingu i analityce w sporcie. „Kolejorz” występujący w Ekstraklasie ma podzielić się ze studentami doświadczeniem z zakresu prowadzenia klubu sportowego.

– Zdajemy sobie sprawę z tego, że jako największy klub w Wielkopolsce jesteśmy wzorem dla wielu organizacji sportowych z całego województwa. Dlatego naszym zadaniem jest szerzenie jak najlepszych wzorców. Czujemy odpowiedzialność, żeby rozwijać kadry zarządzające sportem w naszym regionie – powiedział Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu i komunikacji Lecha Poznań oraz kierownik merytoryczny studiów.

„Studia podyplomowe „Zarządzanie, marketing i analityka w sporcie” skierowana są do świata sportowego (działaczy, pracowników, rzeczników prasowych organizacji sportowych oraz do samych sportowców), absolwentów studiów wyższych oraz osób chcących specjalizować się w dziedzinach analityki, marketingu i zarządzania w sporcie.

Program studiów obejmuje 212 godzin, a zajęcia poprowadzą eksperci w swoich dziedzinach, którzy posiadają doświadczenie w zarządzaniu, marketingu i analityce sportowej, a także w pracy akademickiej. Wśród kadry znajdują się m.in.: dyrektor marketingu i komunikacji Lecha Poznań Sebastian Starczewski, analityk sportowy Paweł Chmielowski, dziennikarz „Gazety Wyborczej” Radosław Nawrot, dziennikarz Radia Merkury Grzegorz Hałasik, prawnik Paweł Kokot, ekspert ds. wizerunku i komunikacji kryzysowej Sebastian Drobczyński czy prezes SKLP Radosław Majchrzak” – dowiadujemy się z komunikatu Lecha Poznań.