Rekordowa oglądalność meczu Polska – Portugalia
Łączne rywalizację śledziło 15,974 miliona widzów. Łącznie dało to udziały na poziomie 86,57 procent.
Najwięcej fanów oglądało spotkanie na antenie TVP1. Było to 8,071 milionów, co stanowi udział na poziomie 43,84 procent.
W Polsacie było to 6,884 miliona widzów, czyli było to 37,22 procent.
W Polsacie Sport transmisja zanotowała 1,018 milionów sympatyków futbolu. Było to 5,51 procent udziału w rynku.
Co ważne, transmisja zanotowała największą oglądalność w historii telemetrii w Polsce.
Euro 2016: oglądalność meczów z udziałem Polaków:
• 15,974 mln: Polska – Portugalia (30 czerwca)
• 14,352 mln: Niemcy – Polska (16 czerwca)
• 12,639 mln: Ukraina – Polska (21 czerwca)
• 12,004 mln: Polska – Irlandia Północna (12 czerwca)
• 11,933 mln: Polska -Szwajcaria (25 czerwca)