Z kraju 29 czerwca 2016

Kto napoi Tour de Pologne?

Tegoroczna, 73. edycja Tour de Pologne, będzie wspierana przez znaną markę wód mineralnych. Z kim zawarto umowę?


Kontrakt zawarto z Cisowianką, która została oficjalną wodą wyścigu.

– Bardzo się cieszę z faktu, iż Cisowianka została oficjalną wodą Tour de Pologne. Zarówno Cisowianka jak i nasz narodowy wyścig kolarski to bardzo silne polskie marki – popularne, cieszące się prestiżem, a jednocześnie mające wielki potencjał – powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.

– Jestem przekonany, że to dopiero początek naszej współpracy i że będziemy ją rozwijać w najbliższych latach. Cieszę się również, że będziemy mieli okazję współpracować przy innych rowerowych imprezach organizowanych przez Lang Team. Rower jest obecnie najchętniej wybieraną formą aktywności przez Polaków, a Cisowianka – dla mnie osobiście – symbolizuje właśnie zdrowy i aktywny tryb życia – dodał.

– Tour de Pologne to marka sama w sobie a my, jako długoletni lider rynku wód mineralnych w Polsce, chcemy pracować z najlepszymi. – zauważyła Agata Berndt, PR Manager marki Cisowianka.

– Zdajemy sobie sprawę z tego jak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu podczas tak dużego wysiłku fizycznego jakim jest wyścig kolarski. Cisowianka, dzięki odpowiednim proporcjom minerałów, idealnie wspomaga nawodnienie nawet podczas tak dużych obciążeń fizycznych. Poza tym Cisowianka zawsze ściśle związana jest z promocją zdrowego stylu życia a jazda na rowerze, tak popularna naszym kraju, świetnie się w ten kierunek wpisuje – zakończyła.