Z kraju 30 maja 2016

Winiarski w reklamie [WIDEO]

Jakiś czas temu informowaliśmy o indywidualnym kontrakcie siatkarza Michała Winiarskiego z marką Luksja. Teraz w końcu widać konkretne efekty współpracy.


Zawodnik PGE Skry Bełchatów promuje żele pod prysznic Luksja Care Pro Men. Za kampanię odpowiadają firmy Fenomen (kreacja), Grape Film (produkcja spotu reklamowego) i Tailor Made PR (działania public relations).

– Michał jest idealnym odzwierciedleniem naszej linii Luksja Care Pro Men, którą tworzyliśmy z myślą o mężczyźnie takim jak on. Z badania, które przeprowadził dla nas Millward Brown wynika, że 55 procent Polaków uważa Michała za wzór do naśladowania, a aż 72 procent postrzega go jako profesjonalistę w swojej dziedzinie. Jest to również jedyny polski ambasador w kategorii kosmetyków do mycia ciała dla mężczyzn – powiedziała Monika Modrzejewska, brand manager marki Luksja.

Działania będą prowadzone w telewizji, prasie i internecie, przede wszystkim położono nacisk na media społecznościowe.