Visa z loterią przed Rio 2016
Działania prowadzone są pod hasłem „Bądź całym sercem w Rio 2016”. Kampania obecna będzie w telewizji, radiu, internecie, prasie oraz kinach.
– W komunikacji marketingowej związanej z zaangażowaniem Visa we wsparcie igrzysk olimpijskich Rio 2016 wykorzystaliśmy motyw bijącego serca. Visa jest bijącym sercem systemu płatności, a igrzyska olimpijskie gwarantują przyspieszone bicie serca milionów ludzi na całym świecie – od sportowców rywalizujących o najwyższe trofea po kibiców wspierających ich z trybun i przed telewizorami – powiedział Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Loteria polega na rejestracji na stronie visa.pl dowolnej transakcji kartą Visa o wartości minimum 5 zł. Raz w tygodniu kibice będą mogli wygrać dwa dwuosobowe pakiety wyjazdowe na ceremonię otwarcia igrzysk. Dodatkowo codziennie na klientów czekają zestawy kibica. Akcja będzie ważna do 17 maja.