Z kraju 16 kwietnia 2016

Borek i Lewandowska w kampanii banku [WIDEO]

Nadchodzące UEFA Euro 2016 i udział w turnieju reprezentacji Polski wymusza na wielu marka działania związane z piłką nożną.


Kampanię rozpoczyna właśnie Bank Zachodni WBK. Będzie ona prowadzona pod hasłem #12zawodnik, a za jej realizację odpowiadają agencje Red8 Advertising, Red8 Digital i Propeller.

Bohaterami działań został komentator sportowy Polsatu, Mateusz Borek, oraz Anna Lewandowska, żona kapitana reprezentacji Polski.

BZ WBK chce namówić do kibicowania polskiej kadrze podczas francuskiego turnieju. Uruchomiono też stronę 12zawodnik.bzwbk.pl, gdzie realizowane będą konkursy oraz aktywności. Dodatkowo bank będzie prowadził promocję, a osoby które zdecydują się z niej skorzystać otrzymają oryginalny szalik i opaskę dwunastego zawodnika.

– W tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z osobami, które jednoznacznie kojarzą się ze sportem. Niezwykle popularni i lubiani, mają w sobie naturalny wdzięk, optymizm i pozytywne nastawienie. Anna Lewandowska nie tylko jako żona Roberta, ale też miłośniczka aktywnego trybu życia, diety i świadomego dbania o siebie, której porady są niezwykle popularne, Mateusz Borek jako zawsze świetnie przygotowany merytorycznie komentator młodego pokolenia, potrafiący porwać kibiców – powiedziała Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu Banku Zachodniego WBK.

Kampania potrwa do połowy lipca, a spoty będzie można oglądać w telewizji.