Z kraju 17 marca 2016

STS wymienia koszulki

Firma bukmacherska STS, sponsor główny piłkarskiego mistrza Polski – Lecha Poznań, przy okazji meczu z Legią Warszawa przygotował nietypową akcję.


Otóż każdy fan rozczarowany odejściem Kaspera Hamalainena z „Kolejorza” do stołecznego klubu, który posiada koszulkę meczową z nazwiskiem Fina będzie mógł ją wymienić w strefie STS na trykot Dawida Kownackiego.

– Wielu osobom w Poznaniu nie podobała się postawa Kaspera Hamalainena. Jako zaangażowany sponsor, dajemy im możliwość wymiany koszulki byłego już piłkarza Lecha na trykot, mam nadzieję, przyszłej gwiazdy reprezentacji Polski, Dawida Kownackiego – powiedział Mateusz Juroszek, prezes STS.

– STS aktywnie wspiera polski sport. Firma nie ogranicza zaangażowania wyłącznie do klubów sportowych czy reprezentacji Polski w piłce nożnej. Dla nas to kibice są najważniejszą częścią świata sportu. Stąd zaangażowanie STS w liczne inicjatywy prowadzone przez kibiców lub do nich skierowane – dodał.

O ile akcja ciekawa, o tyle sporo zastrzeżeń można mieć do hasła pod jakim prowadzona jest inicjatywa, czyli #odHAMsię. Warto dodać, że Lech Poznań w komunikacie o działaniach sponsora nie wspomniał o tym hashtagu, tym samym niejako odciął się. Tak czy inaczej w kontekście lokalnym taka akcja to pomysł wyróżniający się.

W działaniach STS widać czasami inspiracje Paddy Power. Tak jest i tym razem. Czy to dobra droga zweryfikuje rynek. Na pewno ważny cel osiągnięto. O firmie i akcji jest dziś bardzo głośno.