Z kraju 8 marca 2016

Hołowczyc hamuje [WIDEO]

Krzysztof Hołowczyc, uznany polski kierowca rajdowy, został ambasadorem marki Breck, która produkuje klocki hamulcowe.

Sportowiec pojawi się w kampanii reklamowej. Działania będą prowadzone pod hasłem „Są dobrzy w te klocki”. Przygotowały je firmy GTO Group, Alert Media Communications i Easymedia.

– Nawiązanie współpracy z tak uznanym sportowcem jak Krzysztof Hołowczyc jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Od lat jesteśmy synonimem jakości i niezawodności, docenianych przez klientów na całym świecie, czego najlepszym dowodem jest rosnąca sprzedaż naszych klocków hamulcowych. Nie mam żadnych wątpliwości, że nasz nowy ambasador znacząco przyczyni się w realizacji zakładanych celów biznesowych – powiedział Marek Żak, prezes spółki Lumag produkującej klocki hamulcowe Breck.

Obecny etap kampanii ma potrwać do końca czerwca 2016 roku. Natomiast współpraca zaplanowana została długofalowo.