Brand24 partnerem Ślęzy
Od teraz klub będzie jeszcze skuteczniej badać wzmianki na swój temat na stronach internetowych, mediach społecznościowych czy forach.
Brand24 to narzędzie monitoringu internetu i mediów społecznościowych. Pozwala na poznanie i zrozumienie opinii użytkowników sieci na temat wskazanych firm, marek, czy produktów. Brand24 jest liderem monitoringu internetu w Polsce. Od niedawna narzędzie jest także dostępne w Ameryce i Azji. Jest laureatem konkursu na najlepszą aplikację webową The Next Web Startup Awards oraz konkursu na najlepszą aplikację mobilną dla firm Mobile Trends Awards.
– Jako że Brand24 został stworzony we Wrocławiu, chcemy wspierać lokalne kluby i inicjatywy. A już zwłaszcza, że sami jesteśmy aktywnymi kibicami sportu i zależy nam na większej promocji. Cieszymy się, że nasz monitoring pomoże w promocji klubu – powiedział Mikołaj Winkiel, marketing manager w Brand24.
– Media monitorujemy już od dłuższego czasu, natomiast Brand24 daje nam nowe możliwości – przede wszystkim monitorowania wpisów na portalach społecznościowych. Jesteśmy w stanie na bieżąco reagować na wpisy i mierzyć popularność naszego klubu w sieci. Narzędzie pozwoli nam jeszcze lepiej komunikować się z kibicami – komentuje pozyskanie kolejnego partnera klubu Piotr Zadumiński, menedżer ds. marketingu w Ślęzie Wrocław.
– Liczę na to, że informacja o naszej firmie trafi do jeszcze większej grupy odbiorców. Wierzymy, że nasze narzędzie przyda się każdemu, więc możliwość dotarcia do kibiców Ślęzy jest dla nas bardzo atrakcyjna – dodał Winkiel z Brand24.