Z kraju 12 lutego 2016

Zmiany w marketingu Lechii

Kwestie marketingu, sprzedaży i dystrybucji biletów, a także działu klubowych pamiątek w Lechii Gdańsk zostaną przejęte pod kuratelę spółki Lechia Management.


Na czele tego tworu stanął Alexander Mronz. – Chcemy podążać nieco inną ścieżką, niż szliśmy do tej pory. Dotychczas struktury marketingowe, biletowe oraz pamiątkarskie funkcjonowały jako osobne działy. Uważam, że działania na tych trzech polach powinny być ze sobą ściśle połączone. To powinno przynieść znacznie lepsze efekty, jeśli chodzi o przyciągnięcie do klubu nowych sponsorów, a także zwiększenie frekwencji na trybunach. Jesteśmy w trakcie wypracowywania rozwiązań, który powinny przysłużyć się rozwojowi naszego klubu – powiedział.

– Chcemy zainteresować Lechią jak najszerszą grupę firm, zarówno tych mniejszych lokalnych, jak i dużych korporacji i związać się z nimi relacja na wielu płaszczyznach. Zależy nam bardzo na pozyskaniu nowych kibiców, takich o wymiarze bardziej biznesowym – dodał.

– Przed laty zawodowo grałem w tenisa. Byłem w pierwszej setce rankingu ATP i mam na koncie zwycięstwa w kilku turniejach, a także mistrzostwo Niemiec. Grałem również w turniejach wielkoszlemowych. Po zakończeniu kariery sportowej zająłem się działalnością w branży finansowej także na polu sportowym – zakończył Mronz.

W przeszłości był też kierownikiem w Alemannii Aachen.